Najczęściej zadawane pytania – FAQ:

Skąd mam wiedzieć czy moja firma może płacić niższe rachunki?
Każda firma mała i duża może zmienić dostawcę energii – wystarczy umówić spotkanie z naszym Doradcą lub wysłać fakturę za energię do nas faksem  lub mailem.

Czy trzeba coś przerabiać w instalacji?
Nie! Zmienia się tylko Sprzedawca energii, natomiast Operator Sieci Dostępowej – którego przedstawicielem jest Twoja najbliższa placówka energetyczna – pozostaje bez zmian i nadal będzie dokonywać napraw i przyjmować Twoje zgłoszenia.

Czy zmiana dostawcy energii coś kosztuje?
– Nie

Czy muszę wymienić licznik?
– Nie, obsługujemy Klientów, którzy korzystają z taryf C – nie ma potrzeby wymiany licznika.
Niekiedy Twój Operator Sieci Dostępowej może wymienić licznik, ale zrobi to bezpłatnie dla Ciebie.

Gdzie zgłaszam awarię po zmianie?
Do swojej obecnej placówki  lub na numer ogólnopolski – nic się nie zmienia – Operator sieci Dostępowej pozostaje bez zmian – zmienia się tylko dostawca energii elektrycznej.

Jak długo trwa procedura zmiany sprzedawcy?
Od sierpnia 2008 pierwsza procedura zmiany sprzedawcy nie może trwać dłużej niż 30 dni, a kolejna tylko 14 dni.

Czy podczas zmiany są jakieś przerwy w dostawie energii?
NIE, cały proces przebiega bez jakichkolwiek przerw w dostawie energii. Zmienia się jedynie firma wystawiająca fakturę za energię.

Jak często można zmieniać sprzedawcę?
Odbiorcy z grup taryfowych G i C mogą dokonywać zmiany sprzedawcy nawet dwa razy w ciągu 12 kolejnych miesięcy.

Czy muszę sam realizować procedurę zmiany sprzedawcy ?
Niekoniecznie, niektórzy Sprzedawcy załatwiają wszystkie formalności związane ze zmianą sprzedawcy. Należy jedynie podpisać dostarczone przez nich pełnomocnictwa do reprezentowania Ciebie w rozmowach z innymi podmiotami (OSD).

Czy po podpisaniu umowy sprzedażowej z nowym dostawcą energii lub gazu wzrosną opłaty dystrybucyjne?
Nie wzrosną. Zgodnie z prawem, przedsiębiorstwo energetyczne zajmujące się dystrybucją energii i gazu są zobowiązane zapewniać wszystkim odbiorcom, na zasadzie równoprawnego traktowania, świadczenie usług dystrybucji. Stawki te dla całego kraju zatwierdza Urząd Regulacji Energetyki (URE).

Dlaczego warto zamówić wizytę Doradcy QUBATEL?
– Policzymy oszczędności z Twoich faktur.
– Dobierzemy najlepszą ofertę z gwarancją stałej ceny.
– Załatwimy wszelkie formalności – szybko i bez komplikacji.

Działamy FAIR PLAY!

Dowiedz się więcej -Energia, GAZ, DOTACJE

advertisement

Zadzwoń lub napisz:

kom: +48 730 900 696
tel: 123767801
fax: 123767800
e-mail: biuro@qubatel.pl

Zostaw kontakt – oddzwonimy:

PRACA:

 Zostań Doradcą d/s ENERGII i GAZU, lub otwórz biuro Doradców ENERGII i GAZU.